Protokół opisowy z przebiegu inwentaryzacji w świetlicy "Ogrody" przy ul. Czarnieckiego 5F na dzień 13.02.2009 r.
Kołobrzeg, 13 lutego 2009 r.
Protokół opisowy
z przebiegu inwentaryzacji na dzień 13.02.2009 roku.
Komisja inwentaryzacyjna powołana Zarządzeniem Dyrektora Regionalnego Centrum Kultury
w Kołobrzegu Nr 5/2009 z dnia 10.02.2009 roku
Przewodniczący: Aleksandra Celińska
Członek: Marcin Gardzielik
Członek: Wojciech Dejewski
dokonała w dniu 13.02.2009 roku spisu z natury majątku świetlicy “Ogrody” znajdującej się
przy ul.Czarnieckiego 5F.
Rodzaj inwentaryzacji – zdawczo – odbiorczy.
Zdająca : Agnieszka Łódzka
Przyjmująca : Katarzyna Zieniuk
Spisu dokonano na arkuszach spisu z natury opieczętowanych i ponumerowanych
od nr 01 do 04.
Inwentaryzacji podlegały przedmioty w użytkowaniu, książki i gry
Przy spisywaniu zestawów komputerowych, spisano łącznie z urządzeniami peryferyjnymi,
do których należy:
monitor, klawiatura, mysz, słuchawki.
Komisja przed przystąpieniem do inwentaryzacji stwierdziła, że wszystkie spisywane przedmioty zostały należycie przygotowane do spisu.
W czasie trwania inwentaryzacji strony nie wnosiły żadnych uwag.
Po zakończeniu spisu w trakcie uzgadniania komisja stwierdziła
Spis z natury wyposażenia zgodny jest z książką inwentarzową.
Podpisy Komisji:
Przewodniczący:_______________
Członkowie: ________________
________________