Dane podstawowe

Podstawa prawna

Obiekty

Regulaminy

Zarządzenia

Cennik

Zamówienia publiczne

Zapytania poniżej 30.000 euro

Gospodarka nieruchomościami

Polityka bezpieczeństwa informacji

Kadra

Konkursy

Oferty pracy

Rejestry i archiwa

Informacje nieudostępnione w BIP

Obsługa Biuletynu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Kołobrzeg: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas ROCK Festiwal w dniu 25.08.12. oraz Interfolk w dniach 14-18.08.12. wraz z postawieniem sceny
Numer ogłoszenia: 266616 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta , ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524949, faks 94 3524949.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.bip.parseta.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rckk.bip.parseta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie podczas ROCK Festiwal w dniu 25.08.12. oraz Interfolk w dniach 14-18.08.12. wraz z postawieniem sceny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Nagłośnienie i oświetlenie - obsługa przez cały okres trwania imprezy w tym także w trakcie prób zespołów, montaż i demontaż nagłośnienia i oświetlenia oraz postawienie sceny zgodnie z wymaganiami: 1. 25.08.2012r. ROCK FESTIWAL miejsce: Amfiteatr ul.Fredry 1, Kołobrzeg 10:00- 15:00 próby zespołów 16:00 - 0:00 koncerty (kapele kołobrzeskie, Zespół Moskwa, Happysad, Sydney Polak) SYSTEM NAGŁOSNIENIOWY SYSTEM PA 1.System nagłośnieniowy powinien być podwieszany, stereofoniczny, minimum dwudrożny, oparty na jednakowych, markowych kolumnach, wolny od szumów i przydźwięków, wystrojony przed przybyciem zespołu. Wielkość i moc systemu powinno zapewniać odpowiednie pokrycie dźwiękiem stref dla publiczności, gwarantując natężenie dźwięku na poziomie min. 100dB (weight. A) przy stanowisku FOH bez słyszalnych zniekształceń. 2. W przypadku zakrycia wież nagłośnieniowych siatkami reklamowymi muszą posiadać one atest przepuszczalności dźwięku. MIKSER 1.Konsolety cyfrowe, np: Soundcraft (Vi6, Vi4), DigiDesign Venue (D-Show, Profile, SC48), Yamaha (PM5D, PM1D), Midas (Pro3, Pro6, XL8). Dopuszcza się alternatywne konsolety analogowe, jednakże muszą posiadać: minimum 32 kanały mono z 4-punktową korekcją (dwa parametryczne środki, regulacja dobroci), przełącznik fazy, zasilanie phantom, płynnie strojony filtr dolnozaporowy, tłumik PAD oraz min. 8 podgrup VCA. Ponadto, w przypadku użycia konsolety analogowej, po próbie dźwięku pozostanie ona (wraz z zainsertowanymi procesorami dynamiki) do wyłącznego użytku zespołu. 2.Konsoleta mikserska powinna być ustawiona w osi sceny, na podeście max. 25cm i odpowiednio zabezpieczona STANOWISKO REALIZATORA DŹWIĘKU (STACK) 1.Konsoleta mikserska powinna być ustawiona w osi sceny, na podeście max. 50cm. 2.W przypadku mikserów analogowych, rack z procesorami dźwięku powinien być łatwo dostępny i usytuowany przy mikserze, od strony ściany stacka. 3.Wysokość zadaszenia namiotu/konstrukcji stacka nie mniejsza niż 2,5m licząc od podestu do dolnej krawędzi zadaszenia. 4.Boczne i tylna ściana zabezpieczenia stacka muszą być łatwo demontowalne (zamek, rzepy), domyślnie zdjęte, zakładane wyłącznie przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych. 5.Konstrukcja stacka musi zapewniać realizatorowi kontakt wzrokowo-słuchowy z całym systemem nagłośnieniowym oraz swobodę poruszania się. PROCESORY DŹWIĘKU 1.Procesory efektów - 2x Reverb (DR, VOC) oraz Delay (Tap) - np. Yamaha SPX 990, SPX 2000, T.C. M-One lub równoważne podobnej klasy. 2.Dynamika dźwięku - bramki (7), kompresory (6) - Drawmer, BSS, DBX. Voc - BSS DPR 404/402 (comp/deeser), Bass - DBX 160A, TR - DBX 160A, kompresor stereo dla keyboard, kompresor stereo zainstertowany w grupę 1-2. 3.Korekcja front - EQ 31-punktowy. MIKROFONY Zespół posiada własne sety mikrofonowe. Należy dostarczyć mikrofony i Di-Boxy wg poniższej listy: HH - Sm81 OV L - At4040 OV R - At4040 TR - ATM-350 SAX - ATM-350 PUZON - ATM-350 KEY L-R - Di-Box ACC GIT - Di-Box Do mikrofonu na stopkę statyw wyłącznie niski i na trójnogu. SYSTEM MONITOROWY 1.Zespół przyjeżdża z własną konsoletą monitorową Yamaha 01V96 oraz systemem dousznym Sennheiser EW 300. Stanowisko monitorowe musi być usytuowane po prawej stronie sceny patrząc od widowni, na wysokości sceny, zadaszone, o wymiarach min. 1x2m, nie zastawione żadnymi przeszkodami utrudniającymi wyjście na scenę. Miejsce ustawienia konsolety musi zapewniać kontakt wzrokowy realizatora ze wszystkimi członkami zespołu oraz technikiem zespołu. W razie korzystania podczas koncertu z jakichkolwiek systemów bezprzewodowych wymagane jest uzgodnienie częstotliwości urządzeń przed próbą zespołu. 2. Zasilanie phantom +48V podaje FOH. 3. Nie należy używać drumfilla. Perkusista korzysta z własnego miksera, na który są podane zmiksowane sygnały z konsolety monitorowej. Zespół posiadać będzie własny kabel wieloparowy (25 m) do połączenia miksera perkusisty. 4. Do stołu monitorowego konieczne jest podanie ze stage box-a przelotów według poniższej listy, zakończonych XLR męskim. Po opięciu stołu monitorowego. Nie będzie można go rozłączyć po próbie i ponownie podpiąć przed samym koncertem. Należy zapewnić kable INPUT 1 - KICK INPUT 2 - SNARE TOP INPUT 3 - SNARE BOTTOM INPUT 4 - HI-HAT INPUT 5 - TOM I INPUT 6 - TOM II INPUT 7 - TOM III INPUT 8 - RIDE INPUT 9 - OVERHEAD L INPUT 10 - OVERHEAD R INPUT 11 - BASS INPUT 12 - GIT 2 (L (i5)) INPUT 13 - INPUT 14 - GIT 1 (R (i5)) INPUT 15 - INPUT 16 - ACC GIT INPUT 17 - KEYBOARD L INPUT 18 - KEYBOARD R INPUT 19 - TRUMPET INPUT 20* - SAX (*) INPUT 21* - PUZON (*) INPUT 22 - VOC 2 (L) INPUT 23 - VOC 1 (MAIN) INPUT 24 - TALKBACK (*) Instrumenty na IN 20 i IN 21 występują na niektórych koncertach. Należy potwierdzić inputlistę. 5. Nie należy używać sidefilla. 6. Należy zapewnić 1. tor monitorowy wedge (najlepiej aktywny z własnym volume), po lewej stronie sceny, dla technika zespołu, sterowanego z konsolety zespołu 7. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, jednakże wszelkie zmiany wymagają bezwzględnie konsultacji i uprzednio wyrażonej na nie zgody przez realizatora monitorów - Adama Hołysza, tel. 513.157.619, email: olowek@happysad.art.pl TECHNIKA Stanowisko technika sceny musi być usytuowane po lewej stronie sceny patrząc od widowni, na wysokości sceny, o wymiarach min. 2x2m, nie zastawione żadnymi przeszkodami utrudniającymi wyjście na scenę, a także musi zapewniać kontakt wzrokowy technika zespołu ze wszystkimi członkami zespołu oraz realizatorem monitorów. Optymalnym jest usytuowanie stanowiska technika w kieszeni sceny (wing). Należy zapewnić zasilanie 3x230V. KOMUNIKACJA 1. Komunikacja pomiędzy FOH a muzykami - talkback - działająca przez cały czas występu. 2. Komunikacja pomiędzy FOH a technikiem zespołu - intercom. INNE 1.Podest pod perkusję - wymiary: 2x2m, wys. 30cm. W przypadku, gdy podest nie może pozostać po próbie na scenie wymagany jest podest na kółkach, ze sprawnym hamulcem na każdym kole. 2.W przypadku, gdy zespół występuje z poszerzoną sekcją dętą (Puzon, Sax) wymagany podest dla instrumentów dętych - wymiary: 4x2m, wys. 30cm. Jeśli podest nie może pozostać po próbie na scenie wymagany jest podest na kółkach, ze sprawnym hamulcem na każdym kole. 2.Nagłośnienie nie może pracować na wspólnym zasilaniu z oświetleniem. Zasilanie na scenie musi być prawidłowo uziemione i zabezpieczone. Firma zapewniająca zasilanie sceny i sprzętu zespołu bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techników zespołu podczas prób i koncertu. 3.Napięcie zasilania wzmacniaczy nie niższe niż 230V. Zasilanie powinno być wyprowadzone przy wzmacniaczach, perkusji oraz statywach mikrofonowych VOC 1,2. 4.Scena musi być podłączona i uruchomiona (line check) przed przybyciem zespołu. 5.Szacowany czas na próbę techniczną - 2 godziny (w tym 60 minut montażu backline). SYSTEM OŚWIETLENIOWY 11 X MARTIN MAC 700 LUB ROBE 700E, LUB CLAY PAKY ALPHA SPOT HPE 700. 9 X ALPHA BEAM 700 LUB MAC 700 WASH. 5 X ATOMIC 3000 + ZMIENIACZ KOLORÓW. 7 X MAC 700 WASH LUB ROBE 700 WASH, LUB MAC 301. 8 X ACL PAR 64 (JEDEN OBWÓD) 12 X BLINDER FLASH 4000 ( 2600 W). 10 X SUNSTRIP. 2 X DYMIARKA ZR 33 + 2 X WIATRAK. 6 X SHARPY NA SZEŚCIU DWUMETROWYCH SŁUPACH GRANDMA FULL SIZE LUB LIGHT + OBŁUGA TECHNICZNA STEROWNIKA . 2. 14-18.08.2012r. INTERFOLK I miejsce: Amfiteatr - 14.08.12.- 10:00-14:00 próby zespołów; 19:00-23:00 koncert - 15-17.08.12. - 15:00-17:00 próby zespołów; 19:00-23:00 koncerty a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY System nagłośnieniowy MIN 2 x 8kW System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni oraz być w stanie uzyskać poziom 100dB SPL w okolicy stanowiska realizatora. Konsoleta FOH min 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. PREFEROWANE STOŁY CYFROWE YAMAHA PM5D-RH,m7cl,LS9, DM1000, SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 LUB ANALOGOWE SOUNDCRAFT FIVE,MH, K2, MIDAS HERITAGE 3000, A&H ML 4000 PERYFERIA DO STOŁÓW ANALOGOWYCH- dbx, bss audio, drawmer, tc electronics, yamaha, lexicon (oraz inne analogicznej klasy). KONSOLETA MONITOROWA MIN 24 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. MIN 10 x AUX - KOREKTOR GRAFICZNY NA KAZDYM WYJSCIU, PREFEROWANE YAMAHA M7CL,LS9,DM1000 SYSTEM MONITOROWY 8 x WEDGE -PREFEROWANE- L-ACOUSTICS 115XT HiQ, d&b MAX JBL SRX712M b) SYSTEM OŚWIETLENIOWY światło ruchome (MAC/ROBE 500,250) .4 szt + światło na publiczność , światło stałe typu PAR 64 - 30szt , światło prowadzące - spot, maszyny do dymów); II miejsce: Plaża 18.08.12. - 10:00 - 14:00 próby zespołów; 19:00- 23:00 koncert a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY System nagłośnieniowy MIN 2 x 15kW System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni oraz być w stanie uzyskać poziom 100dB SPL w okolicy stanowiska realizatora. Konsoleta FOH min 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. PREFEROWANE STOŁY CYFROWE YAMAHA PM5D-RH,m7cl,LS9, DM1000, SOUNDCRAFT Vi6,Vi4 LUB ANALOGOWE SOUNDCRAFT FIVE,MH, K2, MIDAS HERITAGE 3000, A&H ML 4000 PERYFERIA DO STOŁÓW ANALOGOWYCH- dbx, bss audio, drawmer, tc electronics, yamaha, lexicon (oraz inne analogicznej klasy). KONSOLETA MONITOROWA MIN 32 kanały - 4 punktowa korekcja, w tym min. 2 częstotliwości przestrajane, filtr niskich częstotliwości, pad -20db, insert. MIN 10 x AUX - KOREKTOR GRAFICZNY NA KAZDYM WYJSCIU, PREFEROWANE YAMAHA M7CL,LS9,DM1000 SYSTEM MONITOROWY 10 x WEDGE -PREFEROWANE- L-ACOUSTICS 115XT HiQ, d&b MAX JBL SRX712M b) SYSTEM OŚWIETLENIOWY światło ruchome (MAC/ROBE 500,250) min .8 szt + światło na publiczność, światło stałe typu PAR 64 - 40szt , światło prowadzące - spot, maszyny do dymów); SCENA Należy postawić scenę: Zadaszoną, o wymiarach min. 10m/12m, z możliwością zawieszenia systemu nagłośnieniowego (poza oknem sceny) Zadaszone stanowisko FOH i MONITOR UWAGA! Dopuszcza się użycie innych urządzeń równoważnych powyżej opisywanym w przypadku, gdy na użycie tych urządzeń zgodę wyrazi realizator Zespołu. Zgoda na użycie innych urządzeń równoważnych opisywanym musi być uzyskana przez Wykonawcę od realizatora Zespołu przed jego użyciem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckk.bip.parseta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta ul.Solna 1 78-100 Kołobrzeg Dział Administracyjno-Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu ul.Solna 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie