Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z.Herberta uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych – nagłośnienie i oświetlenie wraz z wynajmem i rozstawieniem sceny podczas imprez: Mikołajki, Sylwester, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy”
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta:
P.P.H.U. „DISCO-SERWIS”
Roman Sęk
ul. Chrzanowskiego 16 A
75-351 Koszalin
z ceną 24 477,00 zł brutto.
Jednocześnie informuję, że umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia może zostać zawarta w terminie zgodnie z art. 94 ust. 1, pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
Źródło informacji: brak danych, Data źródła: brak danych, Zatwierdził do publikacji: Paweł Przybyś, data publikacji: 2016.04.25, 21:54, Historia zmian
Najnowsze informacje
2024-12-17 13:27
Zapytanie ofertowe - nagłośnienie i oświetlenie RCK na rok 2025
Szanujemy Twoją prywatność. Na potrzeby naszej witryny korzystamy z plików cookie w celu personalizacji treści oraz analizowania ruchu na stronie. Pozwala nam to zapewnić maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Wiecej informacji o plikach cookies i ich funkcjonowaniu znajdziesz w naszej POLITYCE DOTYCZĄCEJ PLIKÓW COOKIES. Pamiętaj, że możesz zmienić ustawienia przeglądarki w zakresie korzystania z plików cookies. Informacje na ten temat znajdziesz w instrukcji Zarządzania plikami cookies.